پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ترکیب استقلال مقابل پارس جنوبی جم| انقلاب ساپینتو پس از شکست در دربی

  • کد خبر: ۱۶۱۰۱۹
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
  • ۱
ترکیب استقلال مقابل پارس جنوبی جم| انقلاب ساپینتو پس از شکست در دربی
استقلال با ترکیبی متفاوت نسبت به گذشته در برابر پارس جنوبی جم به میدان می‌رود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، استقلال باید پس از شکست تلخ در دربی و از بین رفتن رویاهایش برای قهرمانی، در جام حذفی به میدان برود. حالا نگاه‌ها به ساپینتو است و پاسخ این پرسش که آیا قرار است استقلال بدون جام فصل را به پایان برساند؟

 

استقلال که شنبه از ۱۷:۳۰ به مصاف پارس می‌رود، به نظر می رسد با انقلابی در ترکیب خود روبه رو خواهدشد.

 

حسینی که گلر خواهدبود، اما عارف و سیلوا نیمکت نشین خواهندبود. هر ۲ بازیکن عملکردی افتضاح در دربی داشتند و با وجود اینکه پرسپولیس فشار خاصی روی دروازه حریف نمی‌آورد، اما با اشتباهات اثرگذار خود زمینه‌ساز برتری پرسپولیس شدند. مرادمند و چشمی ۲ دفاع آخر استقلال در این بازی هستند.

 

یامگا هم فصل را از دست داده و ساپینتو چاره ای ندارد جز اینکه به حردانی بازی بدهد. در آن سو در جناح چپ اما همچنان سلمانی گزینه مطلوب ساپینتو است.

 

در پست هافبک دفاعی، با آمدن چشمی به عمق دفاع حالا مهدی‌پور دوباره قرار است بازی کند. به جز مهدی‌پور سعید مهری هم در این پست برای استقلال به میدان می‌رود.

 

قایدی و محبی همچنان در ترکیب اصلی هستند و ارسلان مطهری هم به آنها اضافه می‌شود. اما آرش رضاوند و عملکرد بدش باعث شده تا ساپینتو ترجیح دهد به او بازی ندهد. رضا میرزایی سورپرایز ساپینتو است و از ابتدا بازی خواهدکرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی استقلالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
0
0
اینکه با کمک داور و زمین و زمان یک صفر بردید دیگه هرچی چرند و پرند به دهن بو کردتون می‌آید میگید اگر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->